Καταγγελία ότι κατεβάζουν τις Εικόνες και σβήνουν τα καντήλια στο Νοσοκομείο Σερρών

Συνεχίζουν τη διαμαρτυρία τους οι ανεμβολίαστοι εργαζόμενοι στο Γενικό Νοσοκομείο Σερρών.

Σήμερα η πρόεδρος της επιτροπής υγιεινής και ασφάλειας του Νοσοκομείου Σερρών προχώρησε σε μία νέα καταγγελία για την επιτροπή διασφάλισης ποιότητας υπηρεσιών υγείας, η οποία όπως ανέφερε απαίτησε χθες να κατέβουν οι εικόνες από κλινικές του νοσοκομείου ενώ παράλληλα έστειλε μηνύματα προς πάσα κατεύθυνση

Ο αναπληρωτής διοικητής κο Παναγιώτης Πεγίδης, με τον οποίο επικοινώνησαν οι δημοσιογράφοι του Επιλογές, διαβεβαίωσε ότι από καμία κλινική δεν κατέβηκε εικόνα, σύμφωνα με απόφαση της διοίκησης του Νοσοκομείου.

Πηγή: romfea.gr

Exit mobile version