Χαλκιδική: Πρόστιμο και λουκέτο σε οίκο ανοχής για εργαζόμενη χωρίς τα απαραίτητα πιστοποιητικά

Πρόστιμο 2.000 ευρώ επέβαλαν χθες αστυνομικοί σε οίκο ανοχής στη Χαλκιδική που δεν τηρούσε τα μέτρα για τον περιορισμό της μετάδοσης του κορωνοϊού.

Συγκεκριμένα, μία εργαζόμενη δεν είχε υποβληθεί ούτε σε τεστ, ούτε είχε στην κατοχή της πιστοποιητικό εμβολιασμού ή νόσησης. Στον οίκο ανοχής επιβλήθηκε 15νθήμερη αναστολή λειτουργίας.

Πηγή: thestival.gr

Exit mobile version