Θεσσαλονίκη: Νεκρό δελφίνι στον δήμο Θερμαϊκού

Νεκρό εντοπίστηκε ένα δελφίνι, στην περιοχή “ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΕΣ ΤΟΥΜΠΕΣ” Δ. Θερμαϊκού, σύμφωνα με ανακοίνωση του Λιμενικού Σώματος.

Από το Α΄ Λιμενικό Τμήμα Νέας Μηχανιώνας του Κεντρικού Λιμεναρχείου Θεσσαλονίκης ενημερώθηκε σχετικά η αρμόδια Υπηρεσία για την υγειονομική του ταφή.

Exit mobile version