Χαλκιδική: Πρόστιμο 2000 ευρώ σε καντίνα για όρθιους πελάτες

Οι αρχές επέβαλαν πρόστιμo και έβαλαν λουκέτο σε κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος στη Χαλκιδική καθώς εξυπηρετούσε όρθιους πελάτες.

Συγκεκριμένα, 2.000 ευρώ πρόστιμο βεβαιώθηκε σε καντίνα στη Χαλκιδική με επιβολή 15ήμερης αναστολής λειτουργίας, για εξυπηρέτηση όρθιων πελατών.

Exit mobile version