Οι αρχές επέβαλαν πρόστιμo και έβαλαν λουκέτο σε κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος στη Χαλκιδική καθώς εξυπηρετούσε όρθιους πελάτες.
Συγκεκριμένα, 2.000 ευρώ πρόστιμο βεβαιώθηκε σε καντίνα στη Χαλκιδική με επιβολή 15ήμερης αναστολής λειτουργίας, για εξυπηρέτηση όρθιων πελατών.
