Χαλκιδική: Άρπαξε 2000 ευρώ από όχημα

φώτο αρχείου

Στη σύλληψη ενός 22χρονου από το Μαρόκο προχώρησαν οι αστυνομικές αρχές στη Χαλκιδική ο οποίος είχε διαρρήξει ΙΧ ενός Ρουμάνου στην περιοχή της Ολυμπιάδας Χαλκιδικής.

Όπως προέκυψε από την έρευνα, ο 22χρονος παραβίασε το όχημα που ήταν σταθμευμένο σε παραλιακή περιοχή και αφαίρεσε ένα τσαντάκι με το χρηματικό ποσό των 2.000 ευρώ και τραπεζικές κάρτες.

Πηγή: voria.gr

Exit mobile version