Πρόστιμα 44.800 ευρώ για μη τήρηση των μέτρων σε Θεσσαλονίκη, Χαλκιδική, Αττική και Κέρκυρα

Πρόστιμα συνολικού ύψους 44.800€ για μη τήρηση των μέτρων περιορισμού της διασποράς του COVID-19 σε Αττική, Θεσσαλονίκη, Κέρκυρα και Χαλκιδική.

Το χρονικό διάστημα από 25-6-2021έως και 27-6-2021(ημέρες Παρασκευή, Σαββάτο και Κυριακή) πραγματοποιήθηκαν από τη ΔΙΜΕΑ 126 επιχειρήσεις εποπτείας τήρησης εφαρμογής των μέτρων περιορισμού της διασποράς του κορωνοϊού COVID-19.

Επιβλήθηκαν πρόστιμα συνολικού ύψους 44.800€ και αναστολή λειτουργίας για 15 ημέρες σε καταστήματα υγειονομικού για μη τήρηση των προβλεπόμενων κανόνων κατά τα οριζόμενα στην ΚΥΑ 39151/23-6-2021 (Β’2671) και συγκεκριμένα για:

• εξυπηρέτηση υπεράριθμων πελατών ανά τραπέζι

• εξυπηρέτηση όρθιων πελατών σε χώρο ευθύνης επιχείρησης

• παραμονή πελατών στον εσωτερικό χώρο επιχείρησης

• μη τήρηση της προβλεπόμενης απόστασης για καθίσματα σε εξωτερικό μπαρ

• μη ανάρτηση με έγγραφο ή ψηφιακό τρόπο του μέγιστου αριθμού καταναλωτών που επιτρέπονται εντός του καταστήματος

• μη τήρηση των υγειονομικών όρων (μη ύπαρξη απολυμαντικών σε κάθε τραπέζι)

• μη χρήση μασκών (φυσικά πρόσωπα).

Πηγή: thessnews.gr

Exit mobile version