Άνοιξε το πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής στα Ν. Μουδανιά

Ο Δήμος Ν. Προποντίδας και ο Οργανισμός Πολιτισμού και Αθλητισμού ανακοίνωσαν ότι άνοιξε από χθες, Τρίτη 1η Ιουνίου 2021, το Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής στα Ν. Μουδανιά.

Οι γονείς μπορούν να επισκέπτονται τον χώρο με τα παιδιά τους καθημερινά από τις 6: 00 το απόγευμα έως τις 9:30 το βράδυ.

Ο χώρος έχει καθαριστεί, τοποθετήθηκαν παγκάκια και χημική τουαλέτα.
Επειδή πρόκειται για χώρο αναψυχής παιδιών, απαγορεύεται η είσοδος κατοικιδίων.

Ο χώρος ανήκει σε όλους! Ας τον σεβαστούμε κι ας τον προστατεύσουμε!

Exit mobile version