Με το σήμα της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου φωτίστηκε ο Λευκός Πύργος σε ένδειξη τιμής και μνήμης.
Με το σήμα της Γενοκτονίας, το «G», φωτίστηκε ο Λευκός Πύργος στη Θεσσαλονίκη, το βράδυ της Τετάρτης.
Η φωταγώγηση έγινε συμβολικά από τον κεντρικό δήμο για να τιμηθεί η Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου.
Πηγή: thestival.gr
