Ακριβά πλήρωσε την κίνηση του να παραβιάσει τον κατ’ οίκον περιορισμό λόγω κορωνοϊού ένας 19χρονος σε περιοχή της Χαλκιδικής.
Ο νεαρός είχε έρθει σε επαφή με επιβεβαιωμένο κρούσμα και βρισκόταν στη λίστα της Πολιτικής Προστασίας για παραμονή στο σπίτι κάτι που δεν τήρησε.
Στον 19χρονο επιβλήθηκε πρόστιμο 5.000 ευρώ, ενώ για το συμβάν σχηματίστηκε δικογραφία.
