Νέοι της Ιερισσού ομόρφυναν την παραλία (φώτο)

Άλλη μια εθελοντική δράση, ολοκληρώθηκε χθες Δευτέρα το απόγευμα, από την Πρωτοβουλία Νεολαίας Ιερισσού σε συνεργασία με την κοινότητα Ιερισσού.

“Μπήκε μια ακόμη πινελιά, για την καλύτερη εικόνα της παραλίας μας, μιας και ξεκινά η θερινή σεζόν!
Ευχαριστούμε όλους τους εθελοντές και Συνεχίζουμε δυναμικά!”, αναφέρουν τα μέλη της Πρωτοβουλίας σε ανάρτησή τους.

Exit mobile version