Ο Θερμαϊκός Πορταριάς μοίρασε τις Πασχαλινές λαμπάδες στους παίκτες

Ο Θερμαϊκός Πορταριάς μοίρασε τις Πασχαλινές λαμπάδες με το σήμα του συλλόγου στους παίκτες ενόψει και των Άγιων ημερών.

Πρόκειται για δώρο της διοίκησης του συλλόγου, θέλοντας να δείξει πως βρίσκεται δίπλα στα παιδιά πάρα το γεγονός πως δεν υπάρχει αγωνιστική δράση.

Ο Θερμαϊκός Πορταριάς εύχεται Χρόνια Πολλά σε όλους, Καλό Πάσχα, με υγεία, επιτυχίες και η Ανάσταση του Κυρίου να φέρει ότι επιθυμεί ο καθένας!

Exit mobile version