Την Πέμπτη και για τις ώρες 10:00-13:30 Κλιμάκιο του ΕΟΔΥ θα βρίσκεται στην Κασσάνδρεια.
Οι κάτοικοι της περιοχής που επιθυμούν να ελεγχθούν για covid-19 θα μπορούν να προσέρχονται μπροστά στο Κέντρο Υγείας.
Ο Δήμος Κασσάνδρας και ο ΕΟΔΥ συνεχίζουν τη μεγάλη προσπάθεια διαφύλαξης της δημόσιας υγείας.
