Στ. Γονίδης: «Όταν δεν θες να σε βιάσει ο άλλος, δεν πας στον χώρο του» (βίντεο)

Aδιανόητη δήλωση του Σταμάτη Γονίδη αναφορικά με τις καταγγελίες που γίνονται τελευταία για παρενόχληση.

«Όταν δεν θες ο άλλος να σε βιάσει υπάρχουν πολλοί τρόποι να το αποφύγεις, δεν θα πας στον χώρο του. Του ρίχνεις ένα χαστούκι, λες θα πάω στην αστυνομία ή θα το πω στον μπαμπά μου. Όταν επειδή θέλεις να μείνεις στην δουλειά, δέχεσαι αυτόν τον εκβιασμό, το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να φύγεις.» είπε μιλώντας στο Σου Κου Family.

Η ομάδα της εκπομπής διαφώνησε με πολλά από τα λεγόμενα του τραγουδιστή, με την Αντελίνα Βαρθακούρη να σημειώνει: «Είμαι αντίθετη. Δεν δέχομαι ότι αν ένα θύμα που έχει κακοποιηθεί, δεν θα του συμβεί αν δεν πάει κάπου. Δεν έχουμε όλη την ίδια δύναμη και τον ίδιο χαρακτήρα.»

https://youtu.be/fj1nyyv7R44

Exit mobile version