Νέα απόπειρα άπατης στον δήμο Νέας Προποντίδας

φώτο αρχείου

Νέα αναφορά για απόπειρα εξαπάτησης στη ΔΕ Καλλικράτειας.

Όπως αναφέρει ο δήμος Νέας Προποντίδας σε ανακοίνωση, ενημερώθηκε σήμερα και πάλι από δημότη ότι άγνωστοι προσήλθαν στην οικία του και του είπαν ότι θα πραγματοποιήσουν απολύμανση για τον κορωνοϊό. Για να γίνουν πιστευτοί επικαλέστηκαν ονόματα αντιδημάρχων και του προγράμματος “Βοήθεια στο σπίτι”. Στη συνέχεια του ζήτησαν να βάλει όλα τα χρήματα του σε μία σακούλα, για να μην καταστραφούν.

Ο Δήμος Νέας Προποντίδας δεν έχει καμία ανάμειξη. Παρακαλείσθε να ενημερώσετε, όσους περισσότερους μπορείτε, ώστε να μην πέσουν θύματα απάτης.

Exit mobile version