Ντ. Μπακογιάννη για Ικαρία: Οι υπεύθυνοι δεν προστάτευσαν τον πρωθυπουργό

φώτο αρχείου

Τον συνωστισμό στην Ικαρία, παρουσία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη σχολίασε ερωτηθείσα η Ντόρα Μπακογιάννη.

“Η άποψή μου είναι ότι σε ένα πάρα πολύ μικρό νησί όταν έρχεται ο Πρωθυπουργός της χώρας υπάρχει ένας λογικός ενθουσιασμός των ανθρώπων οι οποίοι τον πλησιάζουν”, είπε η κυρία Μπακογιάννη για να συνεχίσει:

“Κατά την άποψή μου οι άνθρωποι οι οποίοι είχαν την ευθύνη της επίσκεψης θα έπρεπε πάντα να έχουν στο μυαλό τους ότι η εικόνα μετράει πάρα πολύ και να λάβουν τα μέτρα τους να προστατεύσουν τον Πρωθυπουργό. Αυτό δεν έγινε και από δω και πέρα θα γίνεται”.

Πηγή: thessnews.gr

Exit mobile version