Κασσάνδρα: Κρούσμα Covid19 στο Γυμνάσιο Πευκοχωρίου και απoλύμανση Από admin 5 έτη πριν FacebookTwitterReddit Σύμφωνα με ανακοίνωση του Δήμου Κασσάνδρας υπήρξε θετικό κρούσμα COVID-19 στο Γυμνάσιο Πευκοχωρίου. Ο δήμος προχώρησε σε απολύμανση όλου του σχολικού συγκροτήματος και από αύριο θα συνεχίσει τη λειτουργία του κανονικά. Categories: Featured, Χαλκιδική Σχετικό περιεχόμενο Χαλκιδική: Συλλήψεις και βαριά πρόστιμα για πρόκληση πυρκαγιών και παράνομες καύσεις Από admin 23 Ιουνίου, 2026 Συναυλία «Ελπίδα και Στοργή» στα Νέα Μουδανιά – Μια μεγάλη βραδιά προσφοράς και ανθρωπιάς Από admin 23 Ιουνίου, 2026 Σημεία συγκέντρωσης ογκωδών απορριμμάτων στον Δήμο Νέας Προποντίδας Από admin 23 Ιουνίου, 2026