Κασσάνδρα: Κρούσμα Covid19 στο Γυμνάσιο Πευκοχωρίου και απoλύμανση

Σύμφωνα με ανακοίνωση του Δήμου Κασσάνδρας υπήρξε θετικό κρούσμα COVID-19 στο Γυμνάσιο Πευκοχωρίου.

Ο δήμος προχώρησε σε απολύμανση όλου του σχολικού συγκροτήματος και από αύριο θα συνεχίσει τη λειτουργία του κανονικά.

Exit mobile version