Κοπή πρωτοχρονιατικης πίτας Δ.Σ. Κ.Ε.Δ.Η.Π.Ο. (φώτο)

Με αφορμή το πρώτο συμβούλιο του Δ.Σ. της Κοινωφελούς Επιχείρησης Δήμου Πολυγύρου για το έτος 2021, με τα απαραίτητα μέτρα προστασίας και τηρώντας τους κανόνες ατομικής υγιεινής, πραγματοποιήθηκε η κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας.

Το φλουρί έπεσε στην πρόεδρο κα. Μαρία Αβέρη.

Exit mobile version