Με αφορμή το πρώτο συμβούλιο του Δ.Σ. της Κοινωφελούς Επιχείρησης Δήμου Πολυγύρου για το έτος 2021, με τα απαραίτητα μέτρα προστασίας και τηρώντας τους κανόνες ατομικής υγιεινής, πραγματοποιήθηκε η κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας.
Το φλουρί έπεσε στην πρόεδρο κα. Μαρία Αβέρη.
