Ιερά Σύνοδος: Καμία προσφυγή στο ΣτΕ για τα Θεοφάνεια

Σε αντίθεση με ό,τι είχε ανακοινωθεί η Εκκλησία τελικά δεν κατέθεσε προσφυγή στο Συμβούλιο της Επικρατείας κατά των μέτρων για την λειτουργία των Θεοφανείων.

Τελικά η Εκκλησία δεν κατέθεσε στο ΣτΕ προσφυγή κατά των μέτρων για τη μη συμμετοχή πιστών στην λειτουργία των Θεοφανείων, όπως είχε προαναγγείλει η Ιερά Σύνοδος, σε περίπτωση που η κυβέρνηση δεν υποχωρούσε στο θέμα.

Η κυβέρνηση την Τρίτη ζήτησε απο την Εκκλησία να αναλάβει τις ευθύνες της και να συμβάλλει στην τήρηση των μέτρων περιορισμού του κορονοϊού προκειμένου να ανοίξουν τα σχολεία.

Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση του Μαξίμου: “Ο πρωθυπουργός εξέφρασε στον Αρχιεπίσκοπο τον προβληματισμό του για την χθεσινή απόφαση της Ιεράς Συνόδου. Κάλεσε την Εκκλησία να αναλάβει τις δικές της ευθύνες και να συνδράμει στη μεγάλη προσπάθεια να περιοριστούν οι επιπτώσεις της πανδημίας, ώστε να επιστρέψουν τα παιδιά μας, το συντομότερο δυνατόν, στα σχολεία. Τόνισε δε την ανάγκη αυστηρής τήρησης των μέτρων και των υγειονομικών κανόνων από όλους και επισήμανε ότι η Εκκλησία οφείλει, όπως έκανε μέχρι σήμερα, να δίνει το θετικό παράδειγμα και να είναι αρωγός στον κοινό αγώνα.”

Στο μεταξύ η Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας απέρριψε τρεις αιτήσεις πολιτών, κατά κανόνα δικηγόρων, οι οποίοι ζητούσαν να ανασταλούν οι αποφάσεις της πολιτείας με τις οποίες προβλέπονταν η συμμετοχή περιορισμένου αριθμού πιστών στη θεία λειτουργία των Χριστουγέννων και του Νέου έτους, λόγω του COVID-19.

Συγκεκριμένα, η Ολομέλεια του ΣτΕ με πρόεδρο την Μαίρη Σαρπ για λόγους προστασίας της δημόσιας υγείας, οι οποίοι ανάγονται στην αποφυγή περαιτέρω διασποράς του κορονοϊού, απέρριψε τις αιτήσεις αναστολών των τριών πολιτών.

Exit mobile version