Μήνυμα του Αργύρη Τσακνή για την Πρωτοχρονιά

“Tα πιο σπουδαία θαύματα ξεκινούν από μέσα μας. Η αυτοεκτίμηση, η ψυχική ανθεκτικότητα, το κοινωνικό ενδιαφέρον και η διάθεση προσφοράς προς τους συνανθρώπους μας, μαζί με το πνεύμα συνεργατικότητας, μας βγάζουν από τα στενά όρια του εαυτού μας και του εγωκεντρισμού μας.

Ας γίνει στόχος μας, να πιστέψουμε στον παράδεισο που κρύβουμε όλοι μέσα μας.

Ας γίνει αυτή η νέα χρονιά, η φάτνη, όπου θα γεννηθούν περισσότερες μέρες χαράς, έμπνευσης και ευκαιρίες για προσωπική θετική εξέλιξη και για καλύτερες ανθρώπινες σχέσεις και συνεργασίες. Καλή Χρονιά σε όλους!

Ο επικεφαλής της δημοτικής παράταξης
ΙΣΧΥΡΟΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ
Αργύρης Σ. Τσακνής”

Exit mobile version