Έντεκα άτομα που συμμετείχαν σε πάρτι εντόπισαν αστυνομικοί, χθες το βράδυ, στο σπίτι 27χρονου στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.
Συγκεκριμένα, στις 03:30, σε διαμέρισμα στην οδό Αρριανού, στο κέντρο της πόλης αστυνομικοί εντόπισαν τους νεαρούς παρά τις απαγορεύσεις.
Οι αστυνομικοί συνέλαβαν τον 27χρονο ιδιοκτήτη του διαμερίσματος και του επέβαλαν πρόστιμο, ύψους 3.000 ευρώ. Στους υπόλοιπους παρευρισκόμενους βεβαιώθηκαν πρόστιμα ύψους 300 ευρώ.
Πηγή: rthess.gr
