Στους εργαζόμενους θα τα πούμε, στην κυβέρνηση και στους εργοδότες θα τα ψάλουμε!, λέει το Συνδικάτο Εργατοϋπαλλήλων Τουριστικών – Επισιτιστικών Επιχειρήσεων Θεσσαλονίκης – Πιερίας – Χαλκιδικής.
Σύμφωνα με ανακοίνωσε το Συνδικάτο θα προχωρήσει σε συμβολικές ενέργειες αυτές τις γιορτινές μέρες.
Μέλη του Συνδικάτου θα πουν τα κάλαντα σε διάφορα μέρη της πόλης για να δώσουν κουράγιο και μήνυμα αισιοδοξίας και αγώνα στους συναδέλφους μας και σε όλο τον κόσμο.
Συγκεκριμένα στις 24/12 θα πραγματοποιηθούν οι παραπάνω δράσεις:
• 11:00 στην πλατεία Αριστοτέλους (στο ύψος πάνω από Τσιμισκή)
• 12:00 στον Πεζόδρομο Ευόσμου
• 13:00 στον Πεζόδρομο Καλαμαριάς
Πηγή: thesstoday.gr
