Συγκίνηση αλλά και αισιοδοξία προκαλεί η πρώτη ασθενής με κορωνοϊό που βγαίνει από την εντατική του Γ.Ν Χαλκιδικής, χάρη στις υπεράνθρωπες προσπάθειες γιατρών και νοσηλευτών του Νοσοκομείου Πολυγύρου.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Η 56χρονη ασθενής διασωληνώθηκε πριν από 17 ημέρες και σήμερα κατάφερε να ξεπεράσει το εμπόδιο που κλήθηκε να αντιμετωπίσει νοσηλευόμενη πλέον στην παθολογική κλινική, χωρίς μηχανική υποστήριξη για την αναπνοή της.
Η 56χρονη νοσηλεύεται, πλέον, στην Παθολογική κλινική του νοσοκομείου Πολυγύρου υπό στενή παρακολούθηση, καθώς τα τεστ που τις έγιναν ήταν αρνητικά στον κορωνοϊό και η ίδια είναι καλά στην υγεία της.










