Σαν να μην υπάρχει lockdown και πανδημία, ιερέας της Αγίας Φωτεινής στη Νέα Σμύρνη, άνοιξε την εκκλησία και μάλιστα έδωσε και θεία κοινωνία.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Mega, ο κληρικός άνοιξε την εκκλησία, οι πιστοί μπήκαν και μάλιστα τους κάλεσε να πάρουν αντίδωρο ή να κοινωνήσουν.
Μάλιστα, μετά ο ιερέας τα έβαλε με το τηλεοπτικό συνεργείο: «Σκάσατε πια, αν δεν πάρετε με τις κάμερες δεν μπορείτε. Βγάλτε τα καλά στα κανάλια να δείτε ότι οι χριστιανοί κοινωνάνε και ότι δημιουργούν προβλήματα».
