Ιερέας στη Νέα Σμύρνη αγνόησε το lockdown – Άνοιξε το ναό και κοινώνησε τους πιστούς

Σαν να μην υπάρχει lockdown και πανδημία, ιερέας της Αγίας Φωτεινής στη Νέα Σμύρνη, άνοιξε την εκκλησία και μάλιστα έδωσε και θεία κοινωνία.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Mega, ο κληρικός άνοιξε την εκκλησία, οι πιστοί μπήκαν και μάλιστα τους κάλεσε να πάρουν αντίδωρο ή να κοινωνήσουν.

Μάλιστα, μετά ο ιερέας τα έβαλε με το τηλεοπτικό συνεργείο: «Σκάσατε πια, αν δεν πάρετε με τις κάμερες δεν μπορείτε. Βγάλτε τα καλά στα κανάλια να δείτε ότι οι χριστιανοί κοινωνάνε και ότι δημιουργούν προβλήματα».

Exit mobile version