Σαν να μην υπάρχει lockdown και πανδημία, ιερέας της Αγίας Φωτεινής στη Νέα Σμύρνη, άνοιξε την εκκλησία και μάλιστα έδωσε και θεία κοινωνία.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Mega, ο κληρικός άνοιξε την εκκλησία, οι πιστοί μπήκαν και μάλιστα τους κάλεσε να πάρουν αντίδωρο ή να κοινωνήσουν.
Μάλιστα, μετά ο ιερέας τα έβαλε με το τηλεοπτικό συνεργείο: «Σκάσατε πια, αν δεν πάρετε με τις κάμερες δεν μπορείτε. Βγάλτε τα καλά στα κανάλια να δείτε ότι οι χριστιανοί κοινωνάνε και ότι δημιουργούν προβλήματα».








