Ο θάνατος ενός 59χρονου άνδρα στη Θεσσαλονίκη σήμερα απόγευμα Παρασκευή στο Νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ, ήταν ο 370ος από κορωνοϊό στην Ελλάδα. Όπως έγινε γνωστό ο άτυχος άνδρας ήταν ιερέας στην πόλη, πατέρας 5 παιδιών.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Συγκεκριμένα πρόκειται για τον πατέρα Δημήτριο, εφημέριο στον Ιερό Ναό Αγίου Ιωάννου Θεολόγου Μετεώρων, που νοσηλευόταν στο για πάνω από δέκα ημέρες στο Νοσοκομείο ο ΑΧΕΠΑ.
Ο κατά κόσμος, Δημήτριος Μποτίνης είχε πρόσφατα επισκεφθεί το Άγιο Όρος και επιστρέφοντας συνέχισε να εκτελεί τα καθήκοντά του μέχρι την ημέρα που εισήχθη στο Νοσοκομείο.
Η νεκρώσιμος ακολουθία, θα τελεστεί αύριο στον Ναό, μετά τη λειτουργία.








