Σε καραντίνα βρίσκεται σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες της Romfea.gr, η Ιερά Μονή Αγίου Παύλου του Αγίου Όρους.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι στο Μοναστήρι, βρέθηκαν οκτώ επιβεβαιωμένα κρούσματα κορωνοϊου.
Επίσης, ένας εκ των πατέρων της αδελφότητας, χρειάστηκε να μεταφερθεί σε νοσοκομείο εκτός Αγίου Όρους.
Να αναφερθεί ότι στο Μοναστήρι θα μεταβεί κλιμάκιο του ΕΟΔΥ, το οποιο και θα καταγράψει την κατάσταση που επικρατεί.
Να σημειωθεί ότι χθες Σάββατο 19 Σεπτεμβρίου ο ΕΟΔΥ ανακοίνωσε 1 κρούσμα στην Π.Ε Αγίου Όρους στην Ημερήσια έκθεση επιτήρησης COVID-19.
Με πληροφορίες από: romfea.gr








