Δεκαπέντε άτομα διαγνώστηκαν με κορωνοϊό σε οίκο ευγηρίας στον Εύοσμο Θεσσαλονίκης. Πρόκειται για 15 ηλικιωμένους και 7 άτομα από το προσωπικό.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Στον συγκεκριμένο οίκο ευγηρίας ζουν συνολικά 45 ηλικιωμένοι και εργάζονται 30. Σημειώνεται εν λόγω γηηροκομείο είναι το δεύτερο που λειτούργησε ως εστία μετάδοσης στην πόλη.
Σύμφωνα με πληροφορίες ανοικτό είναι το ενδεχόμενο ο λοιμωξιολόγος Σωτήρης Τσιόδρας να μεταβεί στο ΑΧΕΠΑ ενός των επόμενων ωρών.
Πηγή: skai.gr








