Προβληματισμό προκαλεί η περίπτωση μιας κοπέλας μόλις 17 ετών που διασωληνώθηκε χθες Σάββατο στο ΑΧΕΠΑ, λόγω κορωνοϊού.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Σύμφωνα με ρεπορτάζ του τηλεοπτικού σταθμού Mega, το κορίτσι έχει κάποιο υποκείμενο νόσημα.
Η κατάστασή της χθες παρουσίασε επιδείνωση και κρίθηκε αναγκαία η διασωλήνωσή της.








