Αυξήθηκε ο αριθμός των κρουσμάτων κορωνοϊού από το γαμήλιο γλέντι στη δυτική Θεσσαλονίκη.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Όπως έγινε γνωστό, άλλοι επτά καλεσμένοι που έδωσαν το “παρών” στο γλέντι, διαγνώστηκαν θετικοί στον ιό.
Τα άτομα είναι σε κατ’ οίκον περιορισμό και είτε είναι ασυμπτωματικά είτε παρουσιάζουν ήπια συμπτώματα
Υπενθυμίζεται πως θετικοί στον κορωνοϊό είναι ο γαμπρός και δύο ακόμα καλεσμένοι στο γλέντι. Οι τρεις ασθενείς νοσηλεύονται στο “Παπανικολάου” με ήπια συμπτώματα και σύντομα θα λάβουν εξιτήριο και θα τεθούν σε κατ’ οίκον περιορισμό.
Πηγή: thestival.gr








