Την παράταση της προθεσμίας πληρωμής τόσο της εφάπαξ καταβολής όσο και της πρώτης δόσης των λογαριασμών ύδρευσης και αποχέτευσης μέχρι τις 31 Αυγούστου 2020, για τις περιοχές της Συκιάς, του Αγίου Νικολάου και του Μεταγγιτσίου, αποφάσισε το Δημοτικό Συμβούλιο Σιθωνίας, στην τελευταία συνεδρίασή του.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Η απόφαση ελήφθη λόγω αλλαγών στη διαδικασία εξόφλησης μέσω ΕΛΤΑ.
Σημειώνεται ότι οι αντίστοιχοι λογαριασμοί των υπόλοιπων Κοινοτήτων του Δήμου Σιθωνίας απεστάλησαν εμπρόθεσμα και προτού ισχύσουν οι παραπάνω αλλαγές.








