Τέσσερα παιδιά διαγνώστηκαν με κορωνοϊό στην Κεντρική Μακεδονία.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Σύμφωνα με πληροφορίες εκτός από το κορίτσι σε κατασκήνωση στη Χαλκιδική, θετικά διαγνώστηκαν αλλά τρία ανήλικα παιδιά Ρομά από την Βέροια.
Τα δυο νοσηλεύονται καλά στην υγεία τους στο νοσοκομείο Ιπποκράτειο ενώ το τρίτο παραμένει σε περιορισμό στο σπίτι του.
Τέλος δυο ενήλικες από την Βέροια νοσηλεύονται θετικοί στον κορωνοϊό στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ.








