Σύμφωνα με ανακοίνωση της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Κεντρικής Μακεδονίας αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία των οχημάτων στην Νικήτη που είχε διακοπεί νωρίτερα.
Η κυκλοφορία των οχημάτων διεξάγεται κανονικά.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Σύμφωνα με πληροφορίες, το κλιμάκιο πυροτεχνουργών της Αστυνομίας που έσπευσε στο σημείο, φαίνεται πως εντόπισε ίχνη εκρηκτικής ύλης στο μηχάνημα αυτόματης ανάληψης μετρητών (ΑΤΜ), που βρίσκεται σε στεγασμένο κιόσκι μέσα στη Νικήτη.
*Φωτο αρχείου








