Ακόμα ένα κοινωνικό μήνυμα από την ΕΛ.ΑΣ, αυτή τη φορά από τους αστυνομικούς του Τμήματος Αρναίας Χαλκιδικής.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Το μήνυμα φυσικά αφορά την καμπάνια “Μένουμε σπίτι” που αυτή την εποχή είναι ότι πιο σημαντικό και ουσιαστικό που μπορεί να κάνει κάθε πολίτης.
“Σας ευχαριστούμε που μένετε σπίτι!
Εμείς θα συνεχίσουμε να σας προστατεύουμε!”.








