Σήμερα Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2019 θα πραγματοποιηθεί η Χριστουγεννιάτικη συναυλία του Δημοτικού Ωδείου Πολυγύρου με τίτλο «Ήρθαν τα Χριστούγεννα …με νότες ».
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Στο Δημοτικό Θέατρο στις 19.30 γιορτινές μελωδίες θα κατακλύσουν το χώρο από τους μαθητές του Δ.Ω.Π. Θα τραγουδήσει το Προκαταρκτικό Τμήμα Παιδικής Χορωδίας του Δημοτικού Ωδείου Πολυγύρου και θα ακολουθήσει το τμήμα της Μουσικής Προπαιδείας. Η συναυλία θα συνεχιστεί από τα σύνολα βιολιού, κιθάρας, φλάουτου και πιάνου.
Την εκδήλωση οργανώνει το Μορφωτικό – Πολιτιστικό – Αθλητικό και Κοινωνικό Νομικό Πρόσωπο του Δήμου Πολυγύρου «Αριστοτέλης».
Η είσοδος είναι ελεύθερη.








