Ο δήμος Νέας Προποντίδας και η Κοινωφελής Επιχείρηση σε συνεργασία με τις δομές του δήμου: Κοινωνικό Παντοπωλείο, Κέντρο Κοινότητας και ΚΕΠ Υγείας συνδιοργάνωσαν ενημερωτική εκδήλωση με θέμα “Οικογένεια και Διαβήτης” την Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2019, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα κατά του Σακχαρώδους Διαβήτη στο Δημοτικό θέατρο Ν. Μουδανιών.
Την εκδήλωση χαιρέτισε ο δήμαρχος κ. Μ. Καρράς, ο οποίος συνεχάρη τους διοργανωτές και εξήρε τη σημασία της συγκεκριμένης εκδήλωσης, καθώς ο σακχαρώδης διαβήτης είναι μία νόσος με διαρκώς αυξανόμενο ρυθμό. Η ενημέρωση, πρόληψη και αντιμετώπισή του, καθώς και η υποστήριξη των ασθενών από το οικογενειακό τους περιβάλλον είναι πολύ σημαντικά θέματα.
Ο ιατρός-διαβητολόγος του Κέντρου Υγείας Ν. Μουδανιών, κ. Ιωάννης Ντάφος, μίλησε για τον σακχαρώδη διαβήτη και τόνισε τη σημασία της σωστής διατροφής για την αντιμετώπισή του και για την πρόληψή του. Στη συνέχεια τον λόγο πήρε η Κοινωνική Λειτουργός του Κοινωνικού Παντοπωλείου κα Μόνα Καλημέρη, η οποία αναφέρθηκε κυρίως στον τρόπο που θα πρέπει να αντιμετωπίζεται το άτομο, που νοσεί από σακχαρώδη διαβήτη εντός του οικογενειακού περιβάλλοντος του, καθώς και στην ψυχολογική υποστήριξή του, δεδομένου ότι η νόσος μπορεί να επηρεάσει τη συμπεριφορά του.
Να αναφερθεί, επίσης, ότι στο τέλος της εκδήλωσης έγιναν δωρεάν μετρήσεις σακχάρου από τους Νοσηλευτές της Κοινωφελούς Επιχείρησης (Πρόγραμμα Βοήθεια στο Σπίτι).














