Αύριο στη Τούμπα θα υπάρχει και η “Καντίνα ΠΑΟΚ” που μάλιστα είναι σε σχήμα ποτηριού.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Ενώ θα ξεκινήσει πιλοτικά στο παιχνίδι με τον Παναιτωλικό και κανονικότατα στο ευρωπαϊκό με τη Σλόβαν Μπρατισλάβας.
Μέχρι το τέλος Οκτωβρίου θα έχουν εγκατασταθεί άλλες τρεις καντίνες, κάτι που σημαίνει ότι θα “διώξει” όλες τις υπόλοιπες η ΠΑΕ ΠΑΟΚ, για να εκμεταλλεύεται η ίδια τις πωλήσεις στους φιλάθλους της ομάδας, για να δημιουργηθεί το PAOK Food Village.
Οι καντίνες θα λειτουργούν όλο το χρόνο και θα προσφέρουν τις υψηλής ποιότητας υπηρεσίες τους στους τομείς του φαγητού και του καφέ.
Πηγή: sfina.gr








