• Αρχική Σελίδα
  • Ταυτότητα
  • Επικοινωνία
Νέα Μουδανιά Blog
  • Χαλκιδική
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Τεχνολογία
  • Ψυχαγωγία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Νέα Μουδανιά Blog
  • Χαλκιδική
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Τεχνολογία
  • Ψυχαγωγία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Νέα Μουδανιά Blog
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα

Korres P4: Ξεκινάει η παραγωγή των πρώτων ελληνικών super cars

rockandroll7 Από rockandroll7
18 Μαΐου, 2014
Σε Επιστήμη / Τεχνολογία
4
VIEWS
Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
arzoumanidis | armacom.gr arzoumanidis | armacom.gr arzoumanidis | armacom.gr

Στην Κατερίνη θα κατασκευαστούν τα πρώτα δύο καινοτόμα αυτοκίνητα παντός εδάφους που δημιούργησε ο αρχιτέκτων μηχανικός Δημήτρης Κορρές. Στα 230.000 ευρώ η τιμή αγοράς του εντυπωσιακού P4

Σε διαδικασία κατασκευής εισέρχεται το πρώτο ελληνικό super-car παντός εδάφους, που δημιούργησε ο αρχιτέκτων μηχανικός Δημήτρης Κορρές. Το καινοτόμο αυτοκίνητο γνωστό ως Korres Project 4 είναι 6.300 κμ, έχει την εμφάνιση ενός εξωτικού σπορ αυτοκινήτου, σκαρφαλώνει απίστευτα εμπόδια, έχει τελική ταχύτητα γύρω στα 300 χιλ. και απευθύνεται σε πλούσια πορτοφόλια, καθώς κοστίζει περί τα 230.000 ευρώ.

Στη γραμμή της παραγωγής μπαίνουν πιλοτικά τέσσερα αυτοκίνητα, για τα οποία έχουν ήδη βρεθεί οι πρώτοι πελάτες. Όπως τόνισε στη Voria.gr ο κ.Κορρές στο πλαίσιο του Tedx Thessaloniki 2014, όπου ήταν ομιλητής τα δύο αυτοκίνητα θα κατασκευαστούν στην Κατερίνη από τη Replicar Hellas και τα άλλα δύο στην Αμερική από την εταιρεία Kirkham Motorsports, που επίσης εξειδικεύεται στην κατασκευή replica οχημάτων. Σύμφωνα με τον κ.Κορρέ ο χρόνος κατασκευής υπολογίζεται σε 6-7 μήνες.

Korres P4

«Οι πρώτοι που αγοράζουν τέτοια αυτοκίνητα είναι συνήθως συλλέκτες, οι οποίοι μπορεί και να μην τα κυκλοφορήσουν ποτέ. Σίγουρα, πάντως, είναι πολύ πλούσιοι», αναφέρει ο κ.Κορρές.

Η κατασκευή του Korres Project 4 αποτέλεσε ένα στοίχημα για τον πολυπράγμονα Έλληνα μηχανικό. Όπως λέει ο ίδιος, «όταν αναλαμβάνω κάτι, πρέπει να το φτιάξω και να δουλεύει».

Πώς γεννήθηκε το P4

Ο εφευρέτης, αρχιτέκτων μηχανικός και ορειβάτης-αναρριχητής Δημήτρης Κορρές έχει πάθος με την επίλυση τεχνικών προβλημάτων. Ως αρχιτέκτων μηχανικός έχει αναλάβει έως και 40 μετακινήσεις κτηρίων στην Ελλάδα και το εξωτερικό, καθώς και την επίβλεψη του ηλεκτρομηχανολογικού και υδραυλικού εξοπλισμού σε μεγάλα έργα. «Κάποια στιγμή, τη δεκαετία του ’90 άρχισα να μελετάω το πρόβλημα του τροχού εναντίον του εμποδίου της λακούβας. Άρχισα να παρατηρώ τις αναρτήσεις των οχημάτων, έκανα ένα σχέδιο και ξεκίνησα να σχεδιάζω τα εξαρτήματα για την κατασκευή ενός οχήματος 1.000 κυβικών», εξήγησε μιλώντας στο Tedx Thessaloniki.

To όχημα τράβηξε την προσοχή της ελληνικής εισηγμένης εταιρείας Mevako που πρότεινε να βγει το αμάξι στην παραγωγή και με τη δική της συνδρομή ολοκληρώθηκε ένα δεύτερο βελτιωμένο μοντέλο 1.300 κμ το 2004, το οποίο όμως δεν μπορούσε να βγει στην παραγωγή διότι ήταν πολύ ακριβό για τα κυβικά του. «Σκεφτήκαμε τότε να κάνουμε ένα super car που θα ανταποκρινόταν στο κόστος. Τότε, όμως, κατέρρευσε το Χρηματιστήριο και μείναμε χωρίς χρηματοδότηση», τόνισε ο κ.Κορρές.

Ο εφευρέτης, όμως, είναι επίμονος. Χρεώνεται και ξεκινάει ένα τρίτο μοντέλο, 3.500 κμ για το οποίο μάλιστα δέχθηκε πρόταση από στρατιωτική βιομηχανία του Άμπου Ντάμπι για να γίνει η παραγωγή εκεί, σε στρατιωτικού τύπου μη επανδρωμένο όχημα. «Η πρόταση δεν μας ενδιέφερε, το όχημα ολοκληρώθηκε, οι επιδόσεις ήταν καταπληκτικές, ενώ βρήκαμε και χρηματοδότηση. Ωστόσο, έπρεπε να πάμε σε όχημα παραγωγής και το 2009 με μία ομάδα μηχανικών και σχεδιαστών ξεκινήσαμε τη δημιουργία του P4», σημείωσε ο κ.Κορρές.

Στο P4 ο κ.Κορρές και η ομάδα του σχεδίαζαν δύο ολόκληρα χρόνια. «Όταν απευθύνθηκα σε εταιρείες στο εξωτερικό για να μου φτιάξουν σασμάν για το αυτοκίνητο, μού απάντησαν ότι αναλαμβάνουν παραγγελίες πάνω από 10.000 κομμάτια. Σκέφτηκα τότε: τι μηχανικός είμαι αν δεν μπορώ να φτιάξω μόνος μου το σασμάν; Πήγα, λοιπόν, στα συνεργεία της γειτονιάς, πήρα σασμάν και προσπάθησα να καταλάβω πώς κατασκευάζεται», σημειώνει χαρακτηριστικά.

Η βασική καινοτομία του αυτοκινήτου είναι η ανάρτηση, που δεν επιτρέπει στους τροχούς να σηκωθούν από το έδαφος. Έτσι το αυτοκίνητο σκαρφαλώνει απίστευτα εμπόδια χωρίς να το καταλαβαίνουν οι επιβάτες. Επίσης, το ειδικό σασμάν του αυτοκινήτου δίνει τη δυνατότητα για διαφορετικούς τρόπους οδήγησης: γρήγορη οδήγηση, σκαρφάλωμα σε σκαλιά ή ακόμα και κερκίδες.

«Όλα τα μέρη είναι μηχανικά, δεν υπάρχουν πουθενά ηλεκτρονικά», τόνισε στη Voria.gr ο κ.Κορρές, ο οποίος λίγο νωρίτερα στη σκηνή του Tedx αποκάλυψε ότι το μυστικό P4 στηρίζεται σε δύο αρχές: την υπομονή και τη συνεργασία. «Ο τροχός όταν συναντάει ένα εμπόδιο ανεβαίνει προς τα επάνω. Στο P4 οπισθοχωρεί λίγο προς τα πίσω για να δώσει χρόνο στο αυτοκίνητο να ξεπεράσει το εμπόδιο. Άρα εδώ υπάρχει η υπομονή. Επίσης, κάθε φορά που συναντάει ένας τροχός εμπόδιο το χτύπημα μοιράζεται στους υπόλοιπους τρεις τροχούς, δηλαδή υπάρχει συνεργασία», υπογράμμισε.

Τα τέσσερα μοντέλα του Δημήτρη Κορρέ των 1.000 κμ, των 1.300 κμ, των 3.500 κμ και το τελευταίο των 6.300 κμ θα παρουσιαστούν στο τέλος Μαΐου στο Μουσείο Αυτοκινήτου στην Αθήνα.

Πάντως, ο δημιουργός του P4 των 230.000 ευρώ εξομολογείται ότι ο ίδιος οδηγεί μεταχειρισμένα αυτοκίνητα. «Προτιμώ τα μεταχειρισμένα Micra και τα παλιά Ντεσεβώ», τόνισε ο κ.Κορρές.

Δείτε περισσότερα για το Korres P4 http://www.korresproject.gr/

ΠΗΓΗ: voria.gr

Προηγούμενο

Ερωτήσεις στους υποψήφιους Δημάρχους Νέας Προποντίδας (4η ερώτηση)

Επόμενο

Ερωτήσεις στους υποψήφιους Δημάρχους Νέας Προποντίδας (5η ερώτηση)

ΣχετικάΆρθρα

dikaiologitika.gr
Εκπαίδευση

Πανελλήνιες 2023: Δείτε τα θέματα νεοελληνικής γλώσσας και θέμα έκθεσης σήμερα

2 Ιουνίου, 2023
Ψυχαγωγία

Το Φεστιβάλ Δράμας στο LΟS ANGELES GREEK FILM FESTIVAL

2 Ιουνίου, 2023
bluearena.gr
Αθλητικά

Βόλεϊ: Ο Γιώργος Κνάπεκ, νέος κόουτς του Ηρακλή

2 Ιουνίου, 2023
Επόμενο

Ερωτήσεις στους υποψήφιους Δημάρχους Νέας Προποντίδας (5η ερώτηση)

Οι Δέκα Εντολές του Ράσελ

Please login to join discussion
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
zero web & graphics
Μητρώο Online Media

Καιρός Νέα Μουδανιά

halkidiki all
Sports equipment and accesories
coronavirus
  • Ταυτότητα
  • Επικοινωνία
  • Πολιτική Απορρήτου – Όροι χρήσης

© 2019 Νέα Μουδανιά Blog

Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Χαλκιδική
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Τεχνολογία
  • Ψυχαγωγία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
  • Σύνδεση
  • Sign Up

© 2019 Νέα Μουδανιά Blog

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

*Κάνοντας εγραφή στην ιστοσελίδα μας, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης που μπορείτε να βρείτε εδώ: Πολιτική Απορρήτου – Όροι χρήσης.
All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώσουμε την παραμονή σας στην σελίδα μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε με τους Όρους Χρήσης της ιστοσελίδας μας.