• Αρχική Σελίδα
  • Ταυτότητα
  • Επικοινωνία
Νέα Μουδανιά Blog
  • Χαλκιδική
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Τεχνολογία
  • Ψυχαγωγία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Νέα Μουδανιά Blog
  • Χαλκιδική
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Τεχνολογία
  • Ψυχαγωγία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Νέα Μουδανιά Blog
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα

Οι δυσκολίες του να… επιμένεις ελληνικά

admin Από admin
7 Σεπτεμβρίου, 2012
Σε Ελλάδα, Κοινωνία, Οικονομία
3
VIEWS
Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin

Έρευνα του ΚΕΠΚΑ για τις καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων

Μπορούμε να είμαστε σίγουροι ότι το κρέας ή το κάποιο άλλο προϊόν είναι ντόπιο; Τι ακριβώς σημαίνει η έννοια «ελληνικό προϊόν»; Πόσο ενδιαφέρει τους Έλληνες καταναλωτές να αγοράζουν τρόφιμα ελληνικής προέλευσης;

Σε αυτά και άλλα παρόμοιας φύσης ερωτήματα καλούνται να απαντήσουν όσοι συμμετάσχουν στη μεγάλη έρευνα του Κέντρου Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕΠΚΑ ), η οποία διεξάγεται αυτές τις μέρες μέσα από την ιστοσελίδα της οργάνωσης. Κίνητρο για την πραγματοποίηση της έρευνας «ήταν ακριβώς το γεγονός ότι ενώ οι καταναλωτές αναζητούν το ελληνικό τρόφιμο, δεχόμενοι κιόλας πολλές φορές να το πληρώσουν ακριβότερα σε σχέση με το εισαγώμενο, δεν γνωρίζουν, ούτε και υπάρχει αυτή τη στιγμή τρόπος να είναι βέβαιοι για το αν αυτό που τους πουλιέται ως ελληνικό είναι πράγματι ελληνικό», λέει ο πρόεδρος του ΚΕΠΚΑ κ. Νίκος Τσεμπερλίδης.

Η έρευνα διεξάγεται στην ιστοσελίδα του ΚΕ.Π.ΚΑ., στο λογαριασμό στο ΚΕ.Π.ΚΑ. στο Facebook και στο Twitter, μέσω τηλεφωνικών επικοινωνιών, με διανομή ερωτηματολογίων σε μαζικούς χώρους (εργασίας, συλλόγους κ.λπ.) και με συμπλήρωση ερωτηματολογίων από τους καταναλωτές που επισκέπτονται τα γραφεία του ΚΕ.Π.ΚΑ. Τα αποτελέσματα της έρευνας θα παρουσιαστούν, στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας Διατροφής (16 Οκτωβρίου), με δελτία τύπου και συνεντεύξεις.

«Στόχος μας είναι να ευαισθητοποιήσουμε τον κόσμο ώστε να είναι σίγουρος για το τι αγοράζει κάθε φορά, ακόμα και χρειαστεί να ρωτήσει επίμονα τον έμπορο από τον οποίο προμηθεύεται τρόφιμα», λέει ο κ. Τσερμπρλίδης προσθέτωντας πως σε πολλούς τομείς, όπως π.χ.το κρέας, η συντριπτική πλειοψηφία της κατανάλωσης στην Ελλάδα προέρχεται από εισαγωγές. «Την ίδια στιγμή δεν υπάρχει κρεοπωλείο ανά την επικράτεια που να μην επαίρεται για το ντόπιο κρέας που διαθέτει», σχολιάζει ο κ. Τσεμπερλίδης.

Ο κωδικός 520 δεν σημαίνει απαραίτητα ελληνικό προϊόν

«Ένας από τους μύθους που θέλουμε να ξεδιαλύνουμε είναι εκείνη η περίφημη ιστορία με τον κωδικό 520 στην αρχή του barcode κάθε προϊόντος. Επικρατεί λανθασμένη εντύπωση ότι το αυτό σημαίνει πως πρόκειται πάντα για προϊόν ελληνικής προέλευσης. Αυτό δεν ισχύει, μπορεί απλά να συσκευάζεται στην Ελλάδα, ο κωδικός αυτός έχει σημασία περισσότερο για τις οικονομικές συναλλαγές των εταιριών και όχι για να διαπιστώσεις αν ένα προϊόν είναι ελληνικό», λέει ο κ. Τσεμπερλίδης.

Το ΚΕΠΚΑ ως μέλος της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Οργανώσεων Καταναλωτών συμμετέχει και αυτό στην προσπάθεια δημιουργίας ενός συστήματος που θα αποτυπώνει με απόλυτα διαφανή τρόπο τη χώρα προέλευσης στον τομέα των τροφίμων. «Είναι κάτι που ζητούν οργανώσεις τόσο στις βόρειες όσο και στις νότιες ευρωπαϊκές χώρες. Ο καταναλωτικός πατριωτισμός είναι πανευρωπαϊκό φαινόμενο, που βοήθηκε από την κρίση. Επιπλέον, οι ευρωπαϊκές οι αγορές κατακλύζονται από προϊόντα από τρίτες χώρες όπως η Κίνα» λέει ο κ. Τσεμπερλίδης. «Δεν είναι μόνο θέμα ποιότητας ή τιμής των συγκεκριμένων προϊόντων. Πάνω από όλα είναι θέμα δημόσιας υγείας».

Συμπληρώστε εδώ το ερωτηματολόγιο του ΚΕΠΚΑ

ΠΗΓΗ: tovima.gr

Tags: Αγορά

Δείτε όλες τις ειδήσεις εδώ

Google NewsΑκολουθήστε το Νέα Μουδανιά Blog στο Google News και μάθετε πρώτοι
όλες τις
ειδήσεις της Χαλκιδικής


Προηγούμενο

Μάθε παιδί μου γράμματα

Επόμενο

Οικόπεδο

ΣχετικάΆρθρα

Χαλκιδική

Εορταστικό ωράριο καταστημάτων στα Νέα Μουδανιά

11 Απριλίου, 2012
Χαλκιδική

Χριστουγεννιάτικο Ωράριο καταστημάτων στα Νέα Μουδανιά

17 Ιανουαρίου, 2012
Ελλάδα

Στροφή στις on line αγορές για καλύτερες τιμές

7 Απριλίου, 2020
Επόμενο

Οικόπεδο

Mominet Chapter7

Please login to join discussion
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
zero web & graphics
Μητρώο Online Media

Καιρός Νέα Μουδανιά

halkidiki all
Sports equipment and accesories
coronavirus
  • Ταυτότητα
  • Επικοινωνία
  • Πολιτική Απορρήτου – Όροι χρήσης

© 2019 Νέα Μουδανιά Blog

Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Χαλκιδική
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Τεχνολογία
  • Ψυχαγωγία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
  • Σύνδεση
  • Sign Up

© 2019 Νέα Μουδανιά Blog

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

*Κάνοντας εγραφή στην ιστοσελίδα μας, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης που μπορείτε να βρείτε εδώ: Πολιτική Απορρήτου – Όροι χρήσης.
All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Posting....
Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώσουμε την παραμονή σας στην σελίδα μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε με τους Όρους Χρήσης της ιστοσελίδας μας.