• Αρχική Σελίδα
  • Ταυτότητα
  • Ειδήσεις της Χαλκιδικής
  • Όλες οι Ειδήσεις
  • Επικοινωνία
Νέα Μουδανιά Blog
  • Χαλκιδική
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Ψυχαγωγία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Νέα Μουδανιά Blog
  • Χαλκιδική
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Ψυχαγωγία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Νέα Μουδανιά Blog
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα

Τι κοιτούν όσοι μπαίνουν στο προφίλ σας;

admin Από admin
7 Απριλίου, 2020
Σε Επιστήμη / Τεχνολογία
9
VIEWS
FacebookTwitterReddit
arzoumanidis | armacom.gr arzoumanidis | armacom.gr arzoumanidis | armacom.gr

social profileΤα προφίλ σας σε διάφορα κοινωνικά δίκτυα επισκέπτονται κάθε μέρα φίλοι σας, γνωστοί σας, συνάδελφοί σας ακόμα και άνθρωποι … που δεν έχετε γνωρίσει ποτέ στη ζωή σας.Αν είχατε την απορία τι κοιτούν αυτοί οι άνθρωποι στο προφίλ σας τότε το EyeTrackShop έκανε μια μικρή έρευνα με σκοπό να σας δώσει απαντήσεις.

Στην έρευνα χρησιμοποιήθηκαν κάμερες 30 συμμετεχόντων, οι οποίες κατέγραφαν τις κινήσεις των ματιών τους όταν αυτοί επισκέπτονταν διάφορα προφίλ σε Facebook, Google+, LinkedIn, Flickr, YouTube και σε διάφορα άλλα κοινωνικά δίκτυα μέσα στο διάστημα των πρώτων 10 δευτερολέπτων.

Παρόλο που το δείγμα είναι μικρό (30 άτομα) στα αποτελέσματα της έρευνας περιλαμβάνονται κάποιες ενδιαφέρουσες παρατηρήσεις:

  • Η φωτογραφία του προφίλ (profile picture) είναι το πρώτο στοιχείο που «τραβάει» τους επισκέπτες στο Klout, στο Facebook και στο StumbleUpon.
  • Στο LinkedIn το πεδίο όπου αναγράφεται η δουλειά συγκεντρώνει την προσοχή των αναγνωστών περισσότερο από κάθε άλλο στοιχείο στο προφίλ (ακόμα και από την profile picture).

Επιπλέον, οι συμμετέχοντες κατά τη διάρκεια της επίσκεψής τους σε διάφορα προφίλ κοινωνικών δικτύων έδωσαν ιδιαίτερη προσοχή στους φίλους του κάθε χρήστη που είχαν επισκεφτεί. Κοιτούσαν, δηλαδή, τα εικονίδια με αυτούς που συνδέεται ο συγκεκριμένος χρήσης.

Διαβάστε επίσης:

Διάκριση για τον επίκουρο καθηγητή Μαθηματικών του ΑΠΘ Δημήτριο Νταλαμπέκο

15 Σεπτεμβρίου, 2025
Φωτογραφία αρχείου: EPA

Η Meta παγώνει τις προσλήψεις στην Τεχνητή Νοημοσύνη, μετά τις δαπανηρές κινήσεις Ζούκερμπεργκ

21 Αυγούστου, 2025

Τέλος, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας (κάποια από αυτά είναι στις φωτογραφίες) διαπιστώθηκε πως όσα στοιχεία βρίσκονται στο τέλος της σελίδας του προφίλ είναι αυτά για τα οποία οι επισκέπτες αδιαφορούν. Οπότε αν θέλετε… να προσέξουν κάτι, μπορείτε να το βάλετε πάνω – πάνω.

από techit.gr

Tags: facebookGoogleYouTubeκοινωνικά δίκτυα
Προηγούμενο

Φοροκαταιγίδα για τους ιδιοκτήτες ακινήτων

Επόμενο

Και στα σούπερ μάρκετ το πρώτο βρεφικό γάλα

ΣχετικάΆρθρα

Επιστήμη / Τεχνολογία

Διάκριση για τον επίκουρο καθηγητή Μαθηματικών του ΑΠΘ Δημήτριο Νταλαμπέκο

15 Σεπτεμβρίου, 2025
Φωτογραφία αρχείου: EPA
Επιστήμη / Τεχνολογία

Η Meta παγώνει τις προσλήψεις στην Τεχνητή Νοημοσύνη, μετά τις δαπανηρές κινήσεις Ζούκερμπεργκ

21 Αυγούστου, 2025
Φωτογραφία: National Center for Health Research
Επιστήμη / Τεχνολογία

Η πρόωρη εφηβεία ενδέχεται να συνδέεται με κοινό χημικό σε προϊόντα προσωπικής φροντίδας

20 Αυγούστου, 2025
Επόμενο

Και στα σούπερ μάρκετ το πρώτο βρεφικό γάλα

«Σαρώνουν» οι Έλληνες μαχητές του Mortal Kombat

Please login to join discussion
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
zero web & graphics
Μητρώο Online Media

Καιρός Νέα Μουδανιά

Sports equipment and accesories
  • Ταυτότητα
  • Επικοινωνία
  • Πολιτική Απορρήτου – Όροι χρήσης

© 2019 Νέα Μουδανιά Blog

Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Χαλκιδική
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Ψυχαγωγία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
  • Σύνδεση
  • Sign Up

© 2019 Νέα Μουδανιά Blog

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώσουμε την παραμονή σας στην σελίδα μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε με τους Όρους Χρήσης της ιστοσελίδας μας.