Μουσείο Ακρόπολης: Kλείνει τα δύο και γιορτάζει

Με μειωμένη είσοδο, ανοιχτές πόρτες ως τα μεσάνυχτα αλλά και συναυλίες

Τα  δεύτερα γενέθλιά  του γιορτάζει το   Μουσείο της Ακρόπολης τη Δευτέρα 20 Ιουνίου 2011 και υποδέχεται  το  κοινό  με  ανοιχτές  τις  πόρτες  ως  τα  μεσάνυχτα. Οι εκθεσιακοί χώροι του μουσείου θα παραμείνουν ανοιχτοί από τις 8 το πρωί ως τις 12   τα μεσάνυχτα ενώ τις ίδιες ώρες θα είναι ανοιχτό και το εστιατόριό του. Το εισιτήριο θα είναι μειωμένο με γενική είσοδο 3 ευρώ.

Το βράδυ  εξάλλου, στις 9:00 στον προαύλιο χώρο του  μουσείου η Συμφωνική Ορχήστρα του Δήμου Αθηναίων θα δώσει συναυλία με έργα Στράους,  Βιβάλντι,  Πιατσόλα,  Ντελίμπ και Τσαϊκόφσκι. Η είσοδος στις συναυλίες είναι  ελεύθερη  για  όλους

ΠΗΓΗ: www.tovima.gr

——————————————————————————————————————

Περισσότερες πληροφορίες για το μουσείο της Ακρόπολης μπορείτε να δείτε στον παρακάτω σύνδεσμο:

Το Μουσείο της Ακρόπολης

——————————————————————————————————————

Exit mobile version