Η πρώτη δουλειά που κάνει ένας φορέας, όταν αλλάζει όνομα και δομή υπηρεσιών, είναι να αναπροσαρμόσει τα έγγραφά του στη νέα του μορφή. Και σ’ αυτήν την ανάγκη δεν χωράνε λόγοι οικονομίας (π.χ. να εξαντληθούν τα παλιά έντυπα).
Φαίνεται, όμως, ότι ο Δήμος Νέας Προποντίδας έχει άλλες προτεραιότητες μέσα στη γενικότερη παραζάλη συντονισμού των τριών “καποδιστριακών” δήμων. Και αυτό θα μπορούσε να το κατανοήσει κανείς (όχι, πάντως, να το δικαιολογήσει).
Αλλά η σύγχυση δεν περιορίζεται στην τυπικότητα των εγγράφων. Επεκτείνεται και στη λειτουργία των υπηρεσιών, όπως η Υπηρεσία Ύδρευσης, η οποία στέλνει σε δημότες λογαριασμούς με χρεώσεις που έχουν ήδη προπληρωθεί από εξαμήνου.
Στη φωτογραφία (την οποία έθεσε υπόψη μας το “simantra.blogspot.com”) βλέπετε λογαριασμό Απριλίου 2011 να περιλαμβάνει πάγιο το οποίο έχει καταβληθεί από τον Οκτώβριοτου 2010.
Πηγή κειμένου: www.halkidikinews.gr
Πηγή εικόνων: simantra.blogspot.com