φώτο αρχείου

Κεντρική Μακεδονία

Συνελήφθη 60χρονη στα Νέα Βρασνά – Άφησε χωρίς κλιματισμό τον σκύλο της στο αμάξι – “Καμπάνα” 1.000 ευρώ στην ίδια

By admin

August 22, 2025

Στη σύλληψη μίας 60χρονης αλλοδαπής προχώρησαν την Τρίτη 19/08 το μεσημέρι αστυνομικοί του Α.Τ. Βόλβης, στα Νέα Βρασνά.

Η γυναίκα εντοπίστηκε να έχει αφήσει για περίπου 15 λεπτά μέσα στο αυτοκίνητό της τον σκύλο της, χωρίς κλιματισμό σε λειτουργία ή ανοιχτά παράθυρα, παραβιάζοντας τους κανόνες προστασίας και ευζωίας των ζώων.

Σε βάρος της επιβλήθηκε διοικητικό πρόστιμο 1.000 ευρώ, ενώ σχηματίστηκε δικογραφία.

Πηγή: thestival.gr