Ένα άτομο προσήχθη μετά από λεκτικό επεισόδιο που σημειώθηκε το πρωί της Τετάρτης στη Λεωφόρο Βασ. Όλγας, στη Θεσσαλονίκη, για ένα… τροχονομικό πρόστιμο.
Ειδικότερα, λίγο μετά τις 8:00, την ώρα που ένας αστυνομικός της Τροχαίας βεβαίωνε κλήσεις σε οχήματα στην περιοχή, ένας πολίτης του επιτέθηκε λεκτικά με αποτέλεσμα να προσαχθεί και να οδηγηθεί στο τμήμα.
Πηγή: voria.gr