φώτο αρχείου

Featured

Πέθανε 65χρονος στη διαδρομή από Άγιο Όρος

By admin

August 20, 2023

Ενημερώθηκε, μεσημβρινές ώρες σήμερα, η Λιμενική Αρχή Ουρανούπολης, για περιστατικό θανάτου 65χρονου ημεδαπού, κατά τη διάρκεια διακομιδής του με το Ε/Γ-Τ/Ρ (θαλάσσιο ταξί), από Ιερά Μονή Διονυσίου Αγίου Όρους προς Ουρανούπολη.

Μετά τον κατάπλου του σκάφους στον λιμένα Ουρανούπολης, ο 65χρονος παρελήφθη από ασθενοφόρο όχημα του ΕΚΑΒ και μεταφέρθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Πολύγυρου, όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός του.

Προανάκριση διενεργείται από το Α’ Λιμενικό Τμήμα Ουρανούπολης του Λιμεναρχείου Ιερισσού.