Μια σπουδαία επιτυχία συντελέστηκε στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα TAEKWON-DO που διεξήχθη στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας της 24-25-26 Φεβρουαρίου από αθλητές της Μακεδονικής Φάλαγγας Νεών Μουδανιών.
Συγκεκριμένα οι αθλητές Δρομπουλιανίδης Κυριάκος, Τσοτίκας Αναστάσιος, Σάββας Μουσιάδης και Χατζής Σωτήριος με προπονητή τον Μάστερ Χριστόφορο Μποζίνη κατέκτησαν για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά το χρυσό μετάλλιο και την είσοδο στην Εθνική Ελλάδος.
Η νίκη και το χρυσό ήρθαν δύσκολα απέναντι σε ιστορικές ομάδες. Το επόμενο ραντεβού είναι με την εθνική ομάδα στο πανευρωπαϊκό πρωτάθλημα που θα πραγματοποιηθεί στο Τζεσόλο της Ιταλίας τον προσεχή Απρίλιο.