Συμμετοχή του Αθλητικού Όμιλου Πολυγύρου και του Κένταυρου Καλλικράτειας με το τμήμα “Μίνι κοριτσιών” στο Χριστουγεννιάτικο τουρνουά που θα διοργανώσει ο Θερμαϊκός Θέρμης στις εγκαταστάσεις του ΔΑΚ Θέρμης.
Το τουρνουά θα πραγματοποιηθεί το διήμερο 04 και 05 Ιανουαρίου με την συμμετοχή τεσσάρων ομάδων.