Featured

Εκδήλωση του Συλλόγου Εικαστικών Δημιουργών του Ν. Προποντίδας με θέμα: “Η πόλη που κάηκε ξαναγεννήθηκε στην άλλη όχθη …”

By admin

July 26, 2022

Μια εικαστική αποτύπωση της ιστορίας μας κι ένα μουσικό ταξίδι από τη Σμύρνη στον Πειραιά.

Παρασκευή 29 Ιουλίου 2022 Ώρα: 20.00 Λαογραφικό Μουσείο Ν. Μουδανιών

Συμμετέχουν: ✅Εικαστικοί του Συλλόγου Τεχνών Γαλάτιστας ✅Εικαστικοί του ΣΕΔ Ν. Προποντίδας ✅Μουσικοί του Κέντρου Τέχνης “ΣΥΝΘΕΣΗ”

Υπό την αιγίδα: ✅του Δήμου Ν. Προποντίδας ✅του Οργανισμού Πολιτισμού και Αθλητισμού ✅της Ιστορικής και Λαογραφικής Εταιρείας “Βιθυνία”

Η εκδήλωση εντάσσεται στις επετειακές εκδηλώσεις για τη συμπλήρωση 100 χρόνων από τη Μικρασιατική Καταστροφή.