Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά οργανώνεται το Blue Halkidiki στον Τορωναίο Κόλπο μεταξύ 18 και 24 Ιουνίου 2022, μέσα από τη συνεργασία του Δήμου Κασσάνδρας με τον Μη Κερδοσκοπικό Περιβαλλοντικό Σύλλογο.
Το συγκεκριμένο project περιλαμβάνει υποβρύχιους καθαρισμούς από ομάδα εθελοντών δυτών που θα κινούνται με καταμαράν. Μεταξύ άλλων θα γίνει έρευνα μαζί με το ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΑΛΙΕΥΤΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (ΙΝ.ΑΛ.Ε.), συλλογή πληροφοριών και μετρήσεων της ρύπανσης των θαλάσσιων οικοσυστημάτων και της κατάστασης της βιοποικιλότητας του βυθού της Χαλκιδικής.
Στη δράση επίσης συμμετείχαν παιδιά και εκπαιδευτικοί του ΚΔΑΠ Ν. Φώκαιας.