Εκδήλωση με τίτλο: “Γυναίκα Εγώ” θα παρουσιαστεί από τις γυναίκες-αιρετές του Δήμου Νέας Προποντίδας με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας που γιορτάζεται στις 8 Μαρτίου.
Την εκδήλωση διοργανώνει ο Δήμος μας, ο Οργανισμός Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς και η Κοινωφελής Επιχείρηση.
Θα πραγματοποιηθεί: • στα Ν. Μουδανιά, το Σάββατο 12 Μαρτίου 2022 (Δημοτικό Θέατρο) • στη Ν. Καλλικράτεια, την Κυριακή 13 Μαρτίου 2022 (Πνευματικό Κέντρο) και • στη Ν. Τρίγλια, το Σάββατο 19 Μαρτίου 2022 (Δημοτικό Θέατρο)
Ώρα έναρξης όλων των εκδηλώσεων: 19.00
• Για τους ρόλους της γυναίκας θα μιλήσουν οι αιρετές:
Γιοβανοπούλου Αναστασία, Αντιδήμαρχος Εμμανουηλίδου Αθανασία, Αντιδήμαρχος Μηκέ Χριστίνα, Πρόεδρος της Κοινωφελούς Επιχείρησης Ραμανδάνη Δέσποινα, Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου
και γυναίκες- αιρετές κατά τόπους.
• Το μουσικό μέρος της εκδήλωσης έχουν αναλάβει οι BLACK & WHITE (Ζιζή Νασκιντασβίλι και Έφη Ψωμαδέλλη). • Επίσης, η ηθοποιός, Λιναρδή Κατερίνα, θα παρουσιάσει ένα μονόπρακτο.