Ελλάδα

Βανδαλισμός σε ώρα μαθήματος

By admin

February 10, 2022

Βανδαλισμός εν ώρα μαθήματος σημειώθηκε στο Λύκειο Αναβύσσου και συγκεκριμένα σε τμήμα της Α’ Λυκείου, το μεσημέρι της Τετάρτης 9 Φεβρουαρίου.

Άγνωστοι εισέβαλαν στην τάξη και άδειασαν το περιεχόμενο ενός πυροσβεστήρα, μπροστά σε εμβρόντητες μαθήτριες και μαθητές καθώς και στον καθηγητή που εκείνη την ώρα έκανε μάθημα.

Αμέσως κλήθηκε η Αστυνομία και η Άμεση Δράση ενώ η διευθύντρια του σχολείου, κα. Ροδογιάννη, υπέβαλε μήνυση κατά αγνώστων. Διεξάγονται έρευνες για το περιστατικό.

Πηγή: in.gr